مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 18:252023-07-30حوادث

اهانت یک زن به مامور پلیس در کرمان مورد پیگرد قانونی قرار گرفت


معاون فرهنگی اجتماعی پلیس استان کرمان گفت: خانمی که به مامور پلیس حین انجام وظیفه حمله کرده و از ناحیه کتف وی را مجروح کرده بود، تحت تعقیب قضایی گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان به به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سرهنگ امین غفوری در تشریح این خبر افزود: شامگاه گذشته یکی از ماموران پلیس راهور استان کرمان طبق قانون به یک خودرو متخلف که راننده خانم آن مشغول صحبت با تلفن همراه بوده ایست می دهد و ضمن تذکر به ممنوعیت صحبت با تلفن همراه حین رانندگی با برداشتن شماره پلاک از راننده طلب مدارک می کند اما راننده با بی توجهی به تخلف ارتکابی شروع به طفره رفتن و داد و فریاد و پس از پیاده شدن به سمت مامور حمله ور شده و مامور را از ناحیه کتف زخمی می کند.

وی با اشاره به سعه صدر مامور در مقابل عمل نامتعارف این شهروند افزود: در ادامه این خانم با شلوغ کردن جو و تجمع سایر شهروندان پس از اینکه با حمایت مردم از مامور پلیس مواجه می شود محل را ترک می کند که تعقیب قضایی این بانو به دلیل اهانت به مامور هنگام اعمال قانون در دستور کار قرار گرفته است.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان کرمان با بیان اینکه برابر قانون، مامور پلیس موظف به اعمال قانون فرد متخلف است، اظهار داشت: در ادامه با حضور اورژانس، مامور پلیس به بیمارستان و خودرو این خانم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهانت یک زن به مامور پلیس در کرمان مورد پیگرد قانونی قرار گرفت

اهانت یک زن به مامور پلیس در کرمان مورد پیگرد قانونی قرار گرفت