مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 22:202023-08-15سياسي

آخرین وضعیت بررسی لایحه «عفاف و حجاب»


عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه تاکنون تا ماده 39 لایحه عفاف و حجاب در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفته، به تشریح جزییاتی از مواد مصوب پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، نقدعلی عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره آخرین وضعیت بررسی لایحه عفاف و حجاب در کمیسیون متبوعش گفت: مواد مصوب شده در جلسات دو روز گذشته کمیسیون، عمداً مواردی است که تکالیف و وظایف دستگاه ها در قبال اجرایی کردن قانون عفاف و حجاب را مشخص می کند.

از جمله در حوزه حمایت از واردات و تولید البسه و اقلام مربوط به عفاف و حجاب و همچنین قلمداد کردن اقلام عفاف و حجاب به عنوان اقلام فرهنگی.

  وی افزود: علاوه بر این تکالیف شهرداری ها در بحث سیاست گذاری حوزه ساخت و سازها و احداث بوستان و خدمت رسانی شهرداری ها با محوریت اولویت بخشی به مقوله عفاف و حجاب نیز از دیگر موارد بررسی در کمیسیون حقوقی و قضایی بوده است.

 نقدعلی خاطرنشان کرد: همچنین اعضا مصوب کردند که آموزش ضمن خدمت در حوزه عفاف و حجاب به طور سالیانه و با دقت و با ترتیب توسط دستگاه ها برگزار شود.

علاوه بر این بر اساس مصوبه دیگر، بنا شد تادستگاه های اجرایی تا مرداد هر سال برنامه های عملیاتی خود در حوزه عفاف و حجاب را آماده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت بررسی لایحه «عفاف و حجاب»

آخرین وضعیت بررسی لایحه «عفاف و حجاب»