مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 08:552023-08-17اجتماعي

253 موکب کرمانشاهی پروانه موکب داری دارند


رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه از اعزام 30 موکب کرمانشاهی به عراق و استقرار در مسیر راهپیمایی اربعین خبر داد.

- بهمن صحرایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال مرز خسروی برای دومین سال پیاپی عبور زائران را خواهد داشت اقدامات لازم برای تهیه زیر ساختی و ارائه خدمات به شیوه مطلوب تر از سال گذشته در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه مسئولیت کمیته مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه زائران را بر عهده دارد، افزود: ساماندهی، اسکان، ارائه خدمات عمومی به زائرین در داخل و خارج از استان در ایام اربعین را در این کمیته برنامه ریزی کرده و در قالب موکب های مردمی ارائه خدمات و ساماندهی های لازم صورت می گیرد.

رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه تصریح کرد: اگرچه کمیته های دولتی تنها کار حمایت و رفع ضعف ها و مشکلات زوار و زیرساخت ها صورت می گیرد اما عمده ارائه خدمات در موکب ها به صورتی مردمی انجام می گیرد.

صحرایی با تاکید بر تقویت زیرساخت های اربعین حسینی در استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: از ورودی استان کرمانشاه تا مرز خسروی اقدامات و آماده سازی زیر ساختی خوبی صورت گرفته که در کنار موکب های مردمی ارائه خدمات می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

253 موکب کرمانشاهی پروانه موکب داری دارند

253 موکب کرمانشاهی پروانه موکب داری دارند