مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 10:452023-08-04بين الملل

لیبی با پیشنهاد همکاری در پرونده امام موسی صدر، آزادی پسر قذافی را خواستار شد


دادستان کل لیبی، از مقامات قضایی لبنان خواست تا هانیبال قذافی، پسر معمر قذافی، رهبر مخلوع لیبی را آزاد کنند، به ویژه که وضعیت وی نیاز به مراقبت های پزشکی ویژه دارد.

- دادستان کل لیبی، از مقامات قضایی لبنان خواست تا هانیبال قذافی، پسر معمر قذافی، رهبر مخلوع لیبی را آزاد کنند، به ویژه که وضعیت وی نیاز به مراقبت های پزشکی ویژه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، مشاور الصدیق الصور، دادستان کل لیبی از مقامات لبنانی درخواست کرد که سازوکارهای تحویل هانیبال قذافی به لیبی را مطابق با رویه های تعیین شده در قوانین کیفری لبنان اجرا یا امکان خروج او به کشوری دیگر برای پناهندگی را تامین کنند.

دادستان کل لیبی با پیشنهاد همکاری مشترک در پرونده ناپدید شدن امام موسی صدر، درخواست کمک حقوقی دادستان عمومی لیبی را مطرح کرد که شامل ارزیابی مقامات قضایی لبنان درباره تدابیری است که به روشن شدن واقعیت ناپدید شدن امام موسی صدر و دو همراهش کمک می کند.

دادستان کل این کشور در این درخواست توضیح داد: با توجه به چالش ناشی از تحقیقات ناپدید شدن امام موسی صدر و دو تن از یارانش ما متوجه هستیم که می توان با انجام همکاری های قضایی منصفانه و چارچوب دار بین دادسراهای دو کشور بر این چالش فائق آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیبی با پیشنهاد همکاری در پرونده امام موسی صدر، آزادی پسر قذافی را خواستار شد

لیبی با پیشنهاد همکاری در پرونده امام موسی صدر، آزادی پسر قذافی را خواستار شد