مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 14:472023-08-13سياسي

نیروی پدافند هوایی ارتش در بالاترین سطح از آمادگی رزمی قرار دارد


جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید بر اینکه قدرت دفع هر نوع تهدیدی را داریم، گفت: امروز نیروی پدافند هوایی ارتش در بالاترین سطح از آمادگی رزمی قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی شهید علی اکبر مردانه، ضمن بازدید از بخش های مختلف این منطقه پدافندی، توان رزمی و آمادگی دفاعی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در این بازدید، با بیان اینکه آسمان کشور با دقت مورد رصد و پایش قرار می گیرد، گفت: هر روز شاهد پیشرفت های خوبی در یگان های پدافند هوایی هستیم.

وی ضمن ابراز رضایت از آمادگی و توان رزمی این یگان، افزود: آموزش ها و تمرینات لازم متناسب با تهدیدات احتمالی در یگان های پدافند هوایی در حال انجام است.

امیر الهامی ادامه داد: امروز در سطح یگان های پدافند هوایی، خلاقیت، ابتکارات و بهینه سازی هایی را شاهد هستیم که مثال زدنی است، این مسئله، احساس مسئولیت این یگان ها را ثابت می کند.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش ادامه داد: نیروهای مسلح ما با کسانی که ایران را تهدید کنند، مماشات ندارد و همانطور که 43 سال مقاوم در برابر دشمنان ایستاده ایم، بر عهد و پیمان خود هستیم و استوارتر از قبل به پیش خواهیم رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی پدافند هوایی ارتش در بالاترین سطح از آمادگی رزمی قرار دارد

نیروی پدافند هوایی ارتش در بالاترین سطح از آمادگی رزمی قرار دارد