مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 14:352023-08-09اقتصادي

وضعیت مسکن ملی در استان کرمان مناسب نیست


رییس مجمع نمایندگان استان کرمان ضمن تاکید براین مطلب که وضعیت طرح مسکن ملی در این استان مناسب نیست، گفت: حل مشکلات واگذاری زمین، ساخت و عملیاتی کردن تقاضای مردم ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا پورابراهیمی در دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان با وزیر راه و شهرسازی افزود: مردم از مشکلات دو بانده شدن مسیر جاده کرمان – راور و عدم تخصیص اعتبارات لازم برای نهایی شدن این پروژه گلایه دارند و درخواست ما این است که به صورت ویژه اعتباری تخصیص یابد تا مشکلات این حوزه برطرف شود.

وی ضمن اشاره به موافقت وزیر راه و شهرسازی به منظور تأمین اعتبارات مورد نیاز برای احداث باند دوم مسیر راور – کرمان، عنوان کرد: با موافقت وزیر راه و شهرسازی، بخش عمده ای از قطعات باقی مانده این پروژه با تخصیص اعتبار ویژه تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بر حل مشکل مسکن بسیجیان شهرباغین نیز تاکید کرد و وزیر راه و شهرسازی نیز برای حل این مشکل قول مساعد داد.

پورابراهیمی حل مشکل نقطه بحرانی مسیر ریلی کرمان - یزد برای اصلاح محدوده که بخشی از آن نیز انجام شده است را مورد تاکید قرار داد و گفت: دوبانده شدن مسیر کرمان – راین پس از پاسگاه مرصاد و دو بانده شدن مسیر راین – جیرفت به دلیل نیاز منطقه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت مسکن ملی در استان کرمان مناسب نیست

وضعیت مسکن ملی در استان کرمان مناسب نیست