مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 08:502023-08-14سياسي

فعالیت بیش از 100 شرکت تعاونی در راستای احیای منابع طبیعی سمنان


رییس اداره آموزش، ترویج و مشارکت های مردمی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: بیش از 100 تعاونی و تشکل فعال در زمینه حفظ و احیا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا رهایی، رییس اداره آموزش، ترویج و مشارکت های مردمی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در جمع تشکل ها و اعضای شرکت تعاونی اظهار کرد: در راستای حفظ و حراست و احیای منابع طبیعی استان سمنان بیش از 100 شرکت تعاونی و تشکل های مردم نهاد فعال وجود دارد تا علاوه بر حفاظت از منابع طبیعی در احیا، توسعه و بهره برداری از آن تلاش کنند.

وی گفت: استان سمنان یکی از استان های غنی و برخوردار از عرصه های منابع طبیعی است و این منابع خدادادی، غنی و بکر نیازمند نگهداری، حفظ و حراست به صورت ویژه است.

رییس اداره آموزش، ترویج و مشارکت های مردمی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان افزود: واگذاری احیای منابع طبیعی به مردم در قالب تعاونی ها و تشکل های فعال تجربه ای موفق در استان سمنان است چراکه بهترین نوع حراست و برقراری امنیت زیست محیطی و امنیت غذایی، امنیت مردمی است که امور توسط مردم انجام پذیرد.

رهایی گفت: همه ساله از سوی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور سیاست های بهره برداری از محصولات جنگلی و مرتعی تهیه و به استان ها ابلاغ می شود که در سیاست های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از 100 شرکت تعاونی در راستای احیای منابع طبیعی سمنان

فعالیت بیش از 100 شرکت تعاونی در راستای احیای منابع طبیعی سمنان