مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 07:402023-08-14سياسي

ضرورت جذب سرمایه گذار برای ارتقای شاخص های توسعه شهری


رییس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به اینکه مدیریت شهری نباید به درآمد ناچیز در استان بسنده کند، گفت: اهمیت توجه شهرداری ها به سرمایه گذاری به ویژه در حوزه خدمات شهری، -   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی مصطفی حیدری در جلسه سرمایه گذاری حوزه شهری گفت: شهرداران و شوراهای اسلامی شهر ثابت کردند با دست خالی هم می توان کار کرد و تفاوت این دوره مدیریت شهری این است که در این شرایط اقدامات عمرانی انجام می دهد.

رییس شورای اسلامی شهرکرد افزود: تمام مدیران دستگاه های اجرایی نیازی به تلاش جهت ایجاد درآمد پایدار ندارند، اما شهرداری ها و شورای اسلامی شهرها برای رفع مشکلات در این راستا اقدام می کنند.

وی تصریح کرد: صدور پروانه های ساخت و مسائل آن موجب شده است که از ابتدای سال تعداد انگشت شماری پروانه ساختمانی صادر شود، بنابراین به دنبال استفاده از فرصت های موجود هستیم.

حیدری تاکید کرد: مدیریت شهری به درآمد ناچیز در استان بسنده نکند و از مرکز هم تأمین اعتبار صورت گیرد و جذب این اعتبارات نیازمند تلاش مضاعف است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اهمیت توجه شهرداری ها به سرمایه گذاری به ویژه در حوزه خدمات شهری، می تواند منتج به ارتقای شاخص های توسعه ای در تمام بخش های شهر شود، بنابراین به منظور بالا بردن سطح دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت جذب سرمایه گذار برای ارتقای شاخص های توسعه شهری

ضرورت جذب سرمایه گذار برای ارتقای شاخص های توسعه شهری