مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 10:152023-07-28اقتصادي

یک سوم مشترکان خانگی برق پاداش صرفه جویی دریافت کردند


مدیرکل دفتر مدیریت امور مشتریان توانیر با بیان اینکه 35 درصد از مشترکان برق نسبت به میزان مصرف دوره گذشته خود، مشمول دریافت پاداش صرفه جویی شده اند، - گفت: قرار دادن درجه کولرهای آبی روی دور کند، میزان مصرف کولر را تا 50 درصد کاهش می دهد و در کولرهای گازی بین 22 تا 25 درجه به ازای هر یک درجه از 15 تا 20 درصد مصرف انرژی کولرها کاهش می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالامیر یاقوتی گفت: از ابتدای اجرای طرح سراسری پاداش صرفه جویی (یکم خرداد) تاکنون 25 میلیون قبض برق برای مشترکان صادر شده است که 35 درصد این مشترکان نسبت به میزان مصرف دوره گذشته خود، مشمول دریافت پاداش صرفه جویی شده اند، به بیان دیگر از هر سه مشترک، یک مشترک پاداش صرفه جویی دریافت کرده است.

وی با بیان اینکه اثرات اجرای این طرح هنوز در یک ماه قبوض صادره برق خود را نشان داده است، بیان کرد: بنابراین همچنان زمان برای مشارکت مشترکان خانگی در این طرح و بهره مندی از مزایای آن باقی است؛ به عبارت دیگر این فرصت وجود دارد که همه مشترکان برق خانگی تا پایان اجرای طرح پاداش صرفه جویی، حداقل یک بار مشمول پاداش شوند و اثرات مثبت آن را در قبوض برق خود مشاهده کنند.

مدیرکل مدیریت انرژی و امور مشتریان شرکت توانیر ضمن تشریح برخی راهکارها برای کاهش میزان برق مصرفی خانوار، اضافه کرد: خاموش کردن لامپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سوم مشترکان خانگی برق پاداش صرفه جویی دریافت کردند

یک سوم مشترکان خانگی برق پاداش صرفه جویی دریافت کردند