مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 14:552023-07-26بين الملل

وزیر خارجه دانمارک مدعی شد دولتش، مخالف اقدامات ضد اسلامی است


وزیر خارجه دانمارک مدعی شد دولتش، مخالف اقدامات ضد اسلامی است - وزیر خارجه دانمارک در تماس تلفنی با همتای عراقی، ضمن این ادعا که کشورش اقدامات ضد اسلامی را رد می کند، از حادثه اهانت به قرآن در این کشور ابراز انزجار کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فؤاد حسین وزیر خارجه عراق امروز تماسی تلفنی از لارس موکه راسموسن همتای دانمارکی خود دریافت کرد.

در این تماس، وزیر خارجه عراق گفت، ملت و دولت عراق، حادثه آتش زدن قرآن و اهانت به آن و اهان به پرچم عراق در دانمارک را محکوم و از آن ابراز انزجار می کنند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رسمی عراق، حسین با بیان اینکه آزادی بیان نباید به آزادی های دیگر خدشه وارد کند و این اقدامات [اهانت به قرآن و پرچم عراق] با کرامت انسانی و حقوق بشر در تضاد است ، از دولت دانمارک خواست تا مانع تکرار این اقدامات اهانت بار به اسلام و قرآن کریم شود .

  طبق این گزارش، وزیر خارجه عراق همچنین بر تمایل مردم و دولت کشورش برای حفظ امنیت و ایمنی مراکز دیپلماتیک در بغداد تأکید کرده است.

  طبق گزارش خبرگزاری عراق، در مقابل وزیر خارجه دانمارک ضمن ابراز انزجار دولت کشورش از این اقدام گفته، دولت دانمارک اینچنین اقدامات ضد اسلامی را بشدت رد میکند و از آن حمایت نمیکند یا از آن چشم پوشی نمیکند؛ اقداماتی که یک شخص در این حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه دانمارک مدعی شد دولتش، مخالف اقدامات ضد اسلامی است

وزیر خارجه دانمارک مدعی شد دولتش، مخالف اقدامات ضد اسلامی است