مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 20:102023-08-12حوادث

کشف 96 کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس


جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف 96 کیلو و 200 گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس و تهران بزرگ خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار یوسف ملک زاده اظهار داشت: با تلاش های اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر مشخص شد، اعضای این باند قصد دارند مقادیری مواد مخدر را به سمت شهر شیراز انتقال دهند.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس ضمن کنترل یکی از ورودی های شهر شیراز، یک دستگاه خودرو پیکان را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو 96 کیلو و 200 گرم تریاک کشف شد، گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

 سارقان در شیراز دستگیر شدند فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری سارقان اماکن خصوصی و مشاعات ساختمانی با 58 فقره سرقت خبر داد.

  سرهنگ فرج شجاعی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح حوزه استحفاظی شهرستان شیراز، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران پایگاه تجسس و کلانتری 17 قدمگاه قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 96 کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس

کشف 96 کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس