مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 08:352023-07-24سياسي

محرم بهترین فرصت برای نشر خوبی ها و پرداختن به جهاد تبیین است


رییس اداره تبلیغات اسلامی فومن گفت: ایام ماه محرم بهترین فرصت برای نشر خوبی ها و پرداختن به جهاد تبیین است.

- حجت الاسلام مهدی راثی فومنی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تسلیت ایام محرم با اشاره به اینکه ماه محرم بهترین فرصت برای جهاد تبیین است، اظهار کرد: ایام ماه محرم بهترین فرصت برای نشر خوبی ها و پرداختن به جهاد تبیین است.

وی از استقبال 15 هزار نفری مردم از مراسم مذهبی از ابتدای محرم تاکنون در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: 48 هیأت در سطح شهرستان در حال فعالیت های فرهنگی و مذهبی هستند و با کمک های مردمی روزانه از 10 هزار عزادار حسینی توسط هیأت های مذهبی شهرستان با اطعام نذری پذیرایی می شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فومن با بیان اینکه بیش از 170 مسجد در سطح شهرستان مراسم ماه محرم را برگزار می کنند، افزود: بیش از 50 درصد نسبت به سال گذشته استقبال مردم خصوصاً نسل جوان از مراسم مذهبی ماه محرم افزایش داشته است.

وی حضور نوجوانان و جوانان دهه هشتاد و نودی را در مراسم امسال بسیار قابل توجه توصیف عنوان کرد و ادامه داد: در کنار برگزاری مراسم عزاداری، هیأت ها غرفه فرهنگی و آموزشی کودکان، گروه های جهادی، توزیع بسته های معیشتی، برپایی ایستگاه های صلواتی و اطعام و فعالیت فرهنگی دیگری را نیز در دستور کار خود قرار داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرم بهترین فرصت برای نشر خوبی ها و پرداختن به جهاد تبیین است

محرم بهترین فرصت برای نشر خوبی ها و پرداختن به جهاد تبیین است