مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 07:202023-08-09سياسي

روایتی از ماجرای «کارخانه و ویلای عبدالله نوری»


حتی از سکوت بزرگان جریان اصلاحات واهمه دارند و تلاش می کنند از نقش آفریتی احتمالی آنها در انتخابات اسفند جلوگیری کنند چرا که به خوبی می دانند اگر این شخصیت ها در صورت تایید کاندیداهای جریان اصلاحات وارد عرصه انتخاباتی شوند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از آرمان ملی عبدالله نوری که سال هاست سکوت را بر سیاست ورزی علنی ترجیح داده، 21 تیرماه در پیامی به آیین نکوداشت دکتر زهرا شجاعی به تجلیل از وی پرداخت.

او در این پیام آورده بود: خلأ های قانونی و یا فراقانونی همچنان در محروم کردن زنان از حضور در برخی عرصه های اجرایی و تصمیم گیری مانند شورای عالی قضایی، ریاست جمهوری و .

وجود داشته و دارد و تا احقاق حقوق کامل و برابر راه بلندی در پیش است.

اگر چه این جملات به معنای بازگشت نوری به سیاست نبود، اما نشان داد او دارای همان روحیات و مواضع گذشته است و همین موضوع سبب  نگرانی اصولگرایان دلواپس شد.

در یکی از کامنت های سایت مشرق اینگونه به همسر نوری هجمه وارد شده است: اقای کرباسچی وهمسرش وخواهر همسرش و زن عبدالله نوری کارخانه گیلان الکتریک را باثمن بخس خریدند وکارخانه راتخریب کردند صد ها نفر رابیکارکردند برای نظام مشکل ایجاد کردند کرباسچی درباره کارخانه گیلان الکترونیک توضیح داده است: سال 82 شرکت رشت الکتریک که یک کارخانه نیمه تعطیل بود توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از ماجرای «کارخانه و ویلای عبدالله نوری»

روایتی از ماجرای «کارخانه و ویلای عبدالله نوری»