مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 11:452023-08-08فرهنگي

نشست هم اندیشی بررسی جایزه ادبی جلال آل احمد برگزار شد


نشست هم اندیشی نویسندگان و پژوهشگران حوزه ادبیات داستانی با موضوع بررسی جایزه ادبی جلال آل احمد در خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست هم اندیشی نویسندگان و پژوهشگران حوزه ادبیات داستانی با موضوع بررسی جایزه ادبی جلال آل احمد یکشنبه 15 مردادماه با حضور یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ علی رمضانی، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران؛ حامد محقق، معاون شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران و جمعی از اعضای هیئت علمی، داوران و برگزیدگان این جایزه در خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شد.

در این نشست درباره ارتقای سطح علمی جایزه ادبی جلال آل احمد، فراموش نشدن این جایزه بعد از اتمام اختتامیه، برگزاری نشست های نقد و بررسی برای کتاب های برگزیده، استفاده از ظرفیت های برون سازمانی مانند صداوسیما برای بهتر دیده شدن جایزه، تقویت ادبیات ملی - دینی، ثبوت اساسنامه و شیوه نامه اجرایی حتی با تغییر دولت ها، سنجش کارکرد جوایز ادبی به طور عام و جایزه ادبی جلال آل احمد به طور خاص و نحوه انتخاب هیئت علمی، داوران و انتخاب اثر برگزیده بحث و تبادل نظر شد.

همچنین کارکرد بخش های ویژه و جنبی، جریان ساز بودن جایزه ادبی جلال آل احمد، توجه ویژه به بخش نقد و پژوهش ادبی، پژوهش درباره روند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست هم اندیشی بررسی جایزه ادبی جلال آل احمد برگزار شد

نشست هم اندیشی بررسی جایزه ادبی جلال آل احمد برگزار شد