مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 10:352023-08-17اقتصادي

پرداخت 8000 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: برنامه ما این است که امسال بیش از 8000 میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان تحت حمایت پرداخت کنیم.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: برنامه ما این است که امسال بیش از 8000 میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان تحت حمایت پرداخت کنیم.

مجید الهی راد در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: پرداخت تسهیلات اشتغالزایی برای مددجویان تحت پوشش از 2 منبع قرض الحسنه امدادی با کارمزد 4 درصد (بازپرداخت 7 ساله) و قرض الحسنه صندوق امداد ولایت با کارمزد 2 درصد (بازپرداخت 5 ساله) است.

وی افزود: امسال نیز 50 میلیارد و 96 میلیون ریال وام اشتغال در راستای خودکفایی مددجویان استان پرداخت شده است که این میزان اعتبار در قالب 91 فقره تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان تحت پوشش این نهاد پرداخت شد.

وی ادامه داد: دامپروری و اصلاح نژاد دام، زنبورداری، نوغانداری، قالی بافی، خیاطی، گلخانه، مشاغل خرد خدماتی و خرید ادوات کشاورزی و تراکتور از جمله این طرح ها است.

الهی راد با بیان اینکه سقف تسهیلات قابل پرداخت به هر طرح یک میلیارد و 500 میلیون ریال است، گفت: به طور میانگین برای هر طرح اشتغال 750 میلیون ریال پرداخت شد که بنابر نوع طرح، این رقم متفاوت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 8000 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

پرداخت 8000 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی