مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 11:252023-08-16ورزشي

دربی اصفهان؛ تقابل جوان گرایی و رویای قهرمانی


تقابل تیم های سپاهان و ذوب آهن در حالی رقم خواهد خورد که هر دو تیم لیگ را با برد شروع کرده و سپاهان با ثبات مدیریتی و ذوب آهن با تغییرات بنیادی به دنبال پیروزی هستند.

- ایسنا/اصفهان تقابل تیم های سپاهان و ذوب آهن در حالی رقم خواهد خورد که هر دو تیم لیگ را با برد شروع کرده و سپاهان با ثبات مدیریتی و ذوب آهن با تغییرات بنیادی به دنبال پیروزی هستند.

در چارچوب هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال، تیم های ذوب آهن و سپاهان از ساعت 21 با میزبانی ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم خواهند رفت تا دربی اصفهان در گام دوم لیگ رقم بخورد.

دو تیم در رویارویی فصل قبل با هدایت مهدی تارتار و ژوزه مورایس در بازی رفت به تساوی 1 بر 1 رضایت داده و بازی برگشت با حساب 2 بر 1 به سود سپاهان به پایان رسید.

اما اکنون پیش نخستین شهرآورد اصفهان تغییرات اساسی در گاندوها ایجاد شده که به آن ها را از لاک دفاعی خارج کرده و به سمت حمله برده است، تا جایی که سبزپوشان دیدار هفته نخست برابر ملوان و سرمربی پیشین خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند و برخلاف روال اخیرشان، لیگ را با برد شروع کردند.

هم چنین با نشستن محمد ربیعی بر نیمکت ذوبی ها، جذب بازیکنانی چون شایان مصلح و کمال کامیابی نیا، حفظ بازیکنان تاثیرگذاری چون محمدحسین اسلامی و اضافه کردن چند بازیکن جوان مسیر جدیدی برای سبزپو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دربی اصفهان؛ تقابل جوان گرایی و رویای قهرمانی

دربی اصفهان؛ تقابل جوان گرایی و رویای قهرمانی