مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-13سياسي

پیام تسلیت رییس جمهور در پی درگذشت پدر شهیدان قربانی


رییس جمهور در پیامی درگذشت مرحوم حاج حسین قربانی دستجردی پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر احمد، محمد و قاسم را به خانواده محترم این پدر فداکار تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم حاج حسین قربانی دستجردی پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر احمد، محمد و قاسم قربانی دستجردی تصریح کرد: این پدر وارسته و فداکار که در سایه ارادت خالصانه به خاندان اهل بیت (ع) و پیروی از آموزه های اسلامی، سه فرزند برومند و رشید خود را در راه سربلندی اسلام و عظمت کشور تقدیم نمود، نام و یاد خود را در دفتر زرین ایثار و شهادت برای همیشه ماندگار کرد.

پیام رییسی جمهور به شرح زیر است: درگذشت مرحوم حاج حسین قربانی دستجردی پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر احمد، محمد و قاسم قربانی دستجردی موجب تأثر خاطر شد.

این پدر وارسته و فداکار که در سایه ارادت خالصانه به خاندان اهل بیت (ع) و پیروی از آموزه های اسلامی، سه فرزند برومند و رشید خود را در راه سربلندی اسلام و عظمت کشور تقدیم نمود، نام و یاد خود را در دفتر زرین ایثار و شهادت برای همیشه ماندگار کرد.

اینجانب با تسلیت به خانواده محترم این پدر فداکار، از خداوند بزرگ علو درجات برای آن مرحوم مغفور و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت رییس جمهور در پی درگذشت پدر شهیدان قربانی

پیام تسلیت رییس جمهور در پی درگذشت پدر شهیدان قربانی