مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 19:102023-08-11حوادث

نجات جان 4 مسافر از غرق شدن در ساحل بندرانزلی


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان بندرانزلی گفت: در دو روز اخیر طی عملیات نجات و احیاء، جان 4 مسافر غریق در ساحل بندر انزلی با موفقیت انجام شد.

- ایسنا/گیلان رییس جمعیت هلال احمر شهرستان بندرانزلی گفت: در دو روز اخیر طی عملیات نجات و احیاء، جان 4 مسافر غریق در ساحل بندر انزلی با موفقیت انجام شد.

کامبیز راحمی پور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: امروز توسط گشت دریایی مسافر 21 ساله در محور طالب آباد توسط امدادگران نجات پیدا کرد.

وی با تاکید بر اینکه نجات و احیاء بیش از یک و نیم ساعت زمان برد، افزود: مسافران در هنگام حضور در ساحل از نقاط ایمن برای شنا استفاده کرده و هشدار ناجیان غریق را جدی بگیرند.

راحمی پور با بیان اینکه دیروز نیز 3 غریق از آب دریا در ساحل قو توسط منجیان غریق نجات یافتند، گفت: طی این حادثه نیز با عملیات نیروهای امدادی هلال احمر، مسافرین غریق، نجات پیدا کردند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان بندرانزلی تاکید کرد: از مسافرین عزیز که برای مسافرت و ثبت لحظات خوش در سواحل بندرانزلی به این شهرستان ساحلی سفر می کنند خواهش می کنیم در هنگام رفتن به دریا مسائل ایمنی را شدیداً مورد توجه قرار دهند و حتماً در شناگاه ها اقدام به شنا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات جان 4 مسافر از غرق شدن در ساحل بندرانزلی

نجات جان 4 مسافر از غرق شدن در ساحل بندرانزلی