مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 10:452023-07-25سياسي

رکوردشکنی اصفهان در واکسیناسیون دام و طیور/ تب کنگو مشاهده نشد


مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان گفت: این استان با واکسیناسیون 245 هزار و 773 راس دام سبک و 772 راس دام سنگین در طرح جهادی دامپزشکی کشور طی سه روز رکوردشکنی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید رضا موسوی صبح سه شنبه با بیان اینکه اردوی جهاد دامپزشکی از 27 تیر به مدت سه روز در شهرستان سمیرم و بطور همزمان در سایر شهرستان های استان اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: جهادگران دامپزشکی اصفهان در این اردوی سه روزه موفق به واکسیناسیون 245 هزار و 773 رأس دام سبک، 772 رأس دام سنگین و سم پاشی بدن 92 هزار و 199 رأس دام در روستاها و مناطق محروم استان شدند.

وی با اشاره به اینکه هشت هزار و 176 رأس دام بطور رایگان معاینه شد، ادامه داد: همچنین 44 هزار و 840 قطعه طیور خانگی علیه بیماری نیوکاسل واکسینه شدند.

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان آموزش چهره به چهره 815 نفر دامدار را از دیگر اقدامات اردوی سه روزه جهاد دامپزشکی برشمرد و افزود: 61 اکیپ عملیاتی و 152 نیروی جهادی و بسیجی ما را در این طرح یاری کردند.

موسوی با اشاره به اینکه نیم میلیون متر مربع جایگاه نگهداری دام سمپاشی شد، اضافه کرد: 92 هزار و 192 رأس دام نیز علیه کنه تب کریمه کنگو واکسینه شدند.

وی تصریح کرد: تا امروز هیچ موردی از تب کریمه کنگو در استان اصفهان مشاهده نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکوردشکنی اصفهان در واکسیناسیون دام و طیور/ تب کنگو مشاهده نشد

رکوردشکنی اصفهان در واکسیناسیون دام و طیور/ تب کنگو مشاهده نشد