مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 12:472023-08-14ورزشي

کفاشیان: در آسیا به تماشاگرانمان افتخار می کردیم که آن را هم از ما گرفتند


رییس سابق فدراسیون فوتبال با بیان این که از نظر زیرساخت ها بسیار ضعیف هستیم، گفت: در آسیا به تنها چیزی که افتخار می کردیم تماشاگران بودند که متاسفانه در رقابت لیگ برتر فوتبال آن هم از ما گرفتند.

- رییس سابق فدراسیون فوتبال با بیان این که از نظر زیرساخت ها بسیار ضعیف هستیم، گفت: در آسیا به تنها چیزی که افتخار می کردیم تماشاگران بودند که متاسفانه در رقابت لیگ برتر فوتبال آن هم از ما گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی کفاشیان در نشست خبری با بیان این که وضعیت زیرساخت ها در کشور تاسف برانگیز است، خاطرنشان کرد: اگر وزارت ورزش و دولت امکانات ورزشی را به بخش های خصوصی واگذار کنند تحول بزرگی در ورزش رخ می دهد.

در حال حاضر به اکثر استان هایی که جزو مناطق محروم هستند مراجعه می کنیم شاهد آن هستیم که بسیاری از استادیوم ها که قرار بود به عنوان مثال 15 سال پیش ساخته شود مخروبه ای بیش از آنها باقی نمانده در صورتی که اگر همین استادیوم ها به بخش خصوصی واگذار شوند چنین سرنوشتی را نخواهند داشت.

وی همچنین به ساخت و ساز سکوهای آزادی اشاره کرد و گفت: تا زمانی که این کار به بخش خصوصی واگذار نشود تصور نمی کنیم به این زودی ها به نتیجه مثبتی برسد.

جایی که دولت توان و بودجه کافی برای بازسازی در کل کشور ندارد بهترین راهکار واگذاری به بخش خصوصی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کفاشیان: در آسیا به تماشاگرانمان افتخار می کردیم که آن را هم از ما گرفتند

کفاشیان: در آسیا به تماشاگرانمان افتخار می کردیم که آن را هم از ما گرفتند