مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 16:552023-08-12سياسي

بسیج دانشجویی می تواند یک مشاور کارآمد و خوب برای استاندار کرمان باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، افتتاحییه دوره های آموزشی “خط امام” ، “سلام” و “لبیک به سید الشهدا”  امروز با حضور مسئولین، - فرمانده سپاه ثارالله گفت: بسیج دانشجویی به عنوان یک تشکل فراگیر و ارزشی می تواند یک مشاور کارآمد و خوب برای استاندار کرمان و سایر مدیران ارشد استان باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، افتتاحییه دوره های آموزشی “خط امام” ، “سلام” و “لبیک به سید الشهدا”  امروز با حضور مسئولین، اعضای شورا و دانشجویان بسیجی دانشگاه های سراسر استان کرمان در دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم با اشاره به نقش و جایگاه ارزشمند و والای بسیج دانشجویی در دانشگاه و جامعه گفت: امام خمینی (ره) در سال 67 با توجه به ضرورت های انقلاب و کشور شخصا دستور تاسیس بسیج دانشجویی را دادند.

سردار محمد علی نظری افزود: حضرت امام، آن زمان با آینده نگری، این روزهای نظام را پیش بینی کرد، زیرا  جنگ نرم، ناتوی فرهنگی و نیز جنگ جهانی سایبری علیه کشور از جمله فعالیت های دشمنان علیه جمهوری اسلامی است که دانشجویان نقش مهمی در مقابله با این تهاجم دشمن و خنثی کردن توطئه ها دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج دانشجویی می تواند یک مشاور کارآمد و خوب برای استاندار کرمان باشد

بسیج دانشجویی می تواند یک مشاور کارآمد و خوب برای استاندار کرمان باشد