مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 07:302023-08-10اقتصادي

ارائه خدمات رایگان به بیماران خاص تحت پوشش بیمه سلامت سیستان و بلوچستان


مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان گفت: هم اکنون به منظور تسهیل و تسریع ارائه خدمات به بیمه شدگان صدور، تعویض و تمدید دفاتر بیمه سلامت در تمامی دفاتر پیشخوان دولت در تمامی شهرستان ها و شهرهای استان و یا نمایندگی های بیمه سلامت در مدت کمتر از 10 دقیقه انجام می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان گفت: هم اکنون به منظور تسهیل و تسریع ارائه خدمات به بیمه شدگان صدور، تعویض و تمدید دفاتر بیمه سلامت در تمامی دفاتر پیشخوان دولت در تمامی شهرستان ها و شهرهای استان و یا نمایندگی های بیمه سلامت در مدت کمتر از 10 دقیقه انجام می شود.

شهریار شهرکی شامگاه چهارشنبه 18 مرداد در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه افزود: حدود 2 میلیون و 400 هزار نفر جمعیت زیر پوشش سلامت هستند که این آمار 80 درصد جمعیت استان را در بر می گیرد و بیمه شدگان از خدمات بیمه سلامت همگانی و بیمه روستایی بهره مند می شوند.

مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان گفت: به منظور رفاه حال بیمه شدگان و دسترسی سریع و آسان به خدمات تشخیصی درمانی با بیش از 842 مرکز درمانی سراسر استان عقد قرارداد همکاری امضا کرده ایم.

وی با بیان اینکه بیمه سلامت از سال گذشته تاکنون اقدامات بی نظیر و در نوع خود بی سابقه ای ارائه کرده است، گفت: این استان در سال گذشته در بحث پوشش همگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات رایگان به بیماران خاص تحت پوشش بیمه سلامت سیستان و بلوچستان

ارائه خدمات رایگان به بیماران خاص تحت پوشش بیمه سلامت سیستان و بلوچستان