مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 12:052023-07-26فرهنگي

خیمه کوبی و خیمه برداری نوش آباد، آماده پخش جهانی شد


مستند معین البکا، روایت برگزاری آیین های خیمه کوبی و خیمه برداری نوش آباد به عنوان یکی از بزرگ ترین آیین های نمایشی ایران است که پس از تدوین آماده پخش جهانی شد.

- ایسنا/اصفهان مستند معین البکا، روایت برگزاری آیین های خیمه کوبی و خیمه برداری نوش آباد به عنوان یکی از بزرگ ترین آیین های نمایشی ایران است که پس از تدوین آماده پخش جهانی شد.

فیلم مستند معین البکاء جدیدترین ساخته گروه هنر مستقل به کارگردانی علی بنایی است که پس از 15 ماه به مرحله پخش بین المللی رسیده است.

این مستند، همراه معین البکای(کارگردان) تعزیه بزرگ شهر نوش آباد شده و بخش های مقدمه چینی و آماده سازی این نمایش را به طور متفاوت و نو روایت می کند.

علی بنایی، کارگردان و تهیه کننده این اثر با هدف حفظ و ثبت رویدادها و آیین های بزرگ کشور، اقدام به ساخت این مستند کرده و پیش از این نیز با ساخت فیلم کوتاه دیسکروماتوپسی در جشنواره های بین المللی افتخارآفرینی کرده است.

این مستند با مشارکت علی اسماعیلیان، محمد سجاد آقاجانی، محمدرضا گندمکار، آرش کوچکان، حمید کرمی، زهرا حمامی، کوشا شاهرخی ساخته شده و پخش بین المللی این اثر بر عهده کمپانی بین المللی Raw است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داستان مستند معین البکا، روایت آیین سنتی، مذهبی خیمه کوبی روز هشتم و خیمه برداری عصر روز یازدهم محرم ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیمه کوبی و خیمه برداری نوش آباد، آماده پخش جهانی شد

خیمه کوبی و خیمه برداری نوش آباد، آماده پخش جهانی شد