مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 01:252023-08-03سياسي

«اسلم دیلمی» الگوی طلایی برای هویت سازی نسل جوان


معرفی افراد شاخصی چون «اسلم دیلمی» بعنوان الگوی طلایی برای هویت سازی نسل جوان و تبیین شاخصه های تربیتی و ولایت پذیری این افراد، لازم و ملزوم احیاگری، - رشت - معرفی افراد شاخصی چون اسلم دیلمی بعنوان الگوی طلایی برای هویت سازی نسل جوان و تبیین شاخصه های تربیتی و ولایت پذیری این افراد، لازم و ملزوم احیاگری، حفظ و اجرای دین است.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها- بهرام قربانپور: روایت گری ها از گذشته تا به امروز به گونه ای بوده که از واقعه عاشورا فقط سیاهی ها و تیرگی ها به گوش ما رسیده است.

سیاهی ها و تاریکی های قوم ظالمی که آب را بر روی خاندان امام حسین (ع) و یارانش بستند، به شش ماهه کربلا هم رحم نکردند و گوشواره رقیه سه ساله را با گوشش به غارت بردند و حتی به زنان و دختران هم جسارت کردند و خیمه ها را به آتش کشیدند؛ چهره های شوم واقعه عاشورا و کربلا را به خوبی معرفی کردند تا مورد انزجار بشریت قرار بگیرد اما معارف، سفیدی ها و نقاط طلایی واقعه عاشورا کمتر مورد تبیین قرار گرفته است.

از یاران با وفای حسین (ع) که تا دم شهادت و آخرین لحظه و نفس پای ارزش ها و اعتقادات خود ماندند و حضرت را تنها نگذاشتند، کمتر گفته شده است یکی از این یاران صدیق، با وفا، جنگاور و خوش تیپ امام حسین (ع) در کربلا، مردمی از دیار گیل و دیلم بود، اسلم دیلمی شیرمرد و گیل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اسلم دیلمی» الگوی طلایی برای هویت سازی نسل جوان

«اسلم دیلمی» الگوی طلایی برای هویت سازی نسل جوان