مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 10:302023-08-02سياسي

سرلشکر سلامی: هیچ بیگانه ای اذن حضور و حاکمیت بر سرنوشت مسلمانان را ندارد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آغاز رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه در جزیره بوموسی گفت: - فرمانده کل سپاه گفت: ملت ها و دولت های مسلمانان این منطقه خود قادر هستند در ترتیباتی برادرانه و مسلمانانه امنیت همه مناطق را برقرار کنند و نیازی به حضور هیچ بیگانه ای نیست.

این پیام همیشگی ماست و این پیام بزرگ انقلاب باشکوه ملت عزیز ایران و انقلاب جهان اسلام است که هیچ بیگانه ای اذن حضور و حاکمیت بر سرنوشت مسلمانان را نخواهد داشت.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آغاز رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه در جزیره بوموسی گفت: سعادت مسلمانان همواره در گرو جهاد فی سبیل الله است.

به همین دلیل، در منطق امیرمومنان علی (ع) سربازان لشکریان و جنود الهی حصون رعیت هستند و قلعه های مستحکم دفاع از ملت به حساب می آیند.

وی افزود: جهاد بابی از ابواب جنت است که به روی بندگان خاص خدا گشوده می شود.

جهاد لباس عزت یک ملت است و اگر ملتی میدان جهاد را ترک کند به فرمایش امیر مومنان علی بن ابیطالب (ع) خداوند بر او لباس ذلت خواهد پوشاند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر سلامی: هیچ بیگانه ای اذن حضور و حاکمیت بر سرنوشت مسلمانان را ندارد

سرلشکر سلامی: هیچ بیگانه ای اذن حضور و حاکمیت بر سرنوشت مسلمانان را ندارد