مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 14:202023-08-05اقتصادي

جبران عقب ماندگی نرخ نان در استان یزد/اعلام نرخ های جدید تا پایان هفته


سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد آخرین افزایش نرخ نان در استان را مربوط به سال 1400 خواند و اعلام کرد: نرخ جدید که براساس میانگین قیمت نان در استان های همجوار تهیه شده تا پایان هفته جاری و پس از تایید وزارت کشور اعلام و اجرایی خواهد شد.

- ایسنا/یزد سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد آخرین افزایش نرخ نان در استان را مربوط به سال 1400 خواند و اعلام کرد: نرخ جدید که براساس میانگین قیمت نان در استان های همجوار تهیه شده تا پایان هفته جاری و پس از تایید وزارت کشور اعلام و اجرایی خواهد شد.

محمدعلی شاه حسینی امروز شنبه چهاردهم مردادماه در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت حدود 1200 واحد نانوایی در استان، گفت: سختی کار، ساعت کار طولانی و دستمزد پایین نانوایان باعث شده 30 تا 40 درصد نیروی کار فعال در نانوایی های استان به سایر صنایع مهاجرت کنند و در مقابل شاهد ورود نیروهای کار دیگر استان ها با فرهنگ های متفاوت به این حوزه باشیم.

وی آخرین افزایش نرخ نان در استان را مربوط به سال 1400 خواند و گفت: براساس بخشنامه دولت، کارگروه های آرد و نان دارای عقب ماندگی نرخ نان در استانها می توانند نسبت به متناسب سازی نرخ نان اقدام کنند و در همین راستا نیز کارگروه آرد و نان استان با تهیه میانگین قیمت نان در استان های همجوار، پیشنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبران عقب ماندگی نرخ نان در استان یزد/اعلام نرخ های جدید تا پایان هفته

جبران عقب ماندگی نرخ نان در استان یزد/اعلام نرخ های جدید تا پایان هفته