مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 15:202023-07-24سياسي

تلاوت آیات تدبری قرآن کریم در مراسم مذهبی نقش تربیتی سازنده دارد


مسئول دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی قزوین با بیان اینکه تلاوت آیات تدبری قرآن در مراسم مذهبی نقش تربیتی دارد گفت: ایام ماه محرم بهترین فرصت برای بهره مندی از آیات تدبری قرآن است.

- محمد حسین آهویی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به این موضوع که مفاهیم قرآن کریم آرمان امام حسین هستند و حضرت سید الشهدا برای زنده کردن شعائر دین که نهفته در قرآن است قیام کرده آمد اظهار کرد: باید به این موضوع توجه داشت که آموزه های قرآنی و مکتب سیدالشهدا در ادامه و تکمیل کننده یکدیگر هستند.

مسئول دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: قرآن و ثقلین 2 موضوع جدا نشدنی هستند و به همان میزان که عترت در قرآن پررنگ است به همان میزان نیز باید به مفاهیم قرآن برای داشتن زندگی پر بار تر پرداخت.

وی با بیان این نکته که جامعه قرآنی در ایام عزای سیدالشهدا کمتر به موضوع قرآن پرداخته گفت: این یک ضعف است که باید پوشیده شود و ایام محرم بهترین زمان برای انس با کلام الله مجید است و باید از این فرصت استفاده کرد.

آهویی یادآور شد: قرآن کریم از امام حسین با عنوان نفس مطمئنه یاد می کند و پرداختن به همین نکته در هیئات مذهبی می تواند دستاوردهای بزرگ تربیتی را رقم بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاوت آیات تدبری قرآن کریم در مراسم مذهبی نقش تربیتی سازنده دارد

تلاوت آیات تدبری قرآن کریم در مراسم مذهبی نقش تربیتی سازنده دارد