مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 14:452023-08-16سياسي

تسریع در پرداخت مطالبات گندم کاران ضروری است


نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: تسریع در پرداخت مطالبات گندم کاران استان بوشهر ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم جمیری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار خود با وزیر جهاد کشاورزی ضمن تاکید بر تسریع پرداخت مطالبات گندم کاران اظهار داشت: در سال زراعی 1401- 1402 حدود صد هکتار از اراضی استان بوشهر به کشت گندم آبی و دیم اختصاص یافته که در فصل برداشت و به لطف الهی بالغ بر 150 هزار تن گندم برداشت می شود.

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: از آنجایی که برداشت گندم در این استان از 15 فروردین ماه آغاز شده و بهره برداران محصول خود را تحویل مراکز خرید تضمینی داده اند تا کنون فقط به ازا هر کیلو گرم گندم 11 هزار و 500 تومان دریافت کرده اند و ما به التفاوت قیمت اعلامی وزارت جهاد کشاورزی به حساب آنها واریز نشده است.

جمیری ایجاد انگیزه در بین کشاورزان را به جهت امنیت غذایی کشور مهم دانست و بیان داشت: با توجه به اینکه بهره برداران در حال تحویل منابع مالی جهت کشت سال زراعی 1402-1403 هستند به شدت نیازمند دریافت مطالبات خود هستند.

وی بیان کرد: باید به منظور ایجاد انگیزه در بهره برداران برای کشت زراعی سال جاری نسبت به پرداخت ما به التفاوت گندم تحویلی تسریع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در پرداخت مطالبات گندم کاران ضروری است

تسریع در پرداخت مطالبات گندم کاران ضروری است