مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 10:552023-08-13بين الملل

دستور کابینه نتانیاهو به دیپلمات ها برای تبلیغ طرح «تغییرات قضایی»


یک دیپلمات سابق صهیونیستی اعلام کرد، کابینه نتانیاهو تلاش می کند کودتا علیه «دموکراسی» را با دستور دادن به دیپلمات های خارج از اراضی اشغالی برای توضیح اهمیت اصلاحات بحث برانگیز قضایی سفید کند.

- دستور کابینه نتانیاهو به دیپلمات ها برای تبلیغ طرح تغییرات قضایی یک دیپلمات سابق صهیونیستی اعلام کرد، کابینه نتانیاهو تلاش می کند کودتا علیه دموکراسی را با دستور دادن به دیپلمات های خارج از اراضی اشغالی برای توضیح اهمیت اصلاحات بحث برانگیز قضایی سفید کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نداف تامِر، دیپلمات سابق رژیم صهیونیستی در مقاله ای که توسط روزنامه اورشلیم پست منتشر شد، گفت، وزارت خارجه رژیم دستورالعمل هایی را برای همه دیپلمات های خارج از اراضی اشغالی در مورد چگونگی توضیح اصلاحات قضایی صادر کرده است؛ اصلاحاتی که کابینه آن را تصویب کرد و منجر به بروز یک جنجال شدید شد.

در این دستورالعمل آمده است که کابینه رژیم صهیونیستی به دنبال اصلاحات با هدف تقویت بازوی قانونگذاری است که در سال های گذشته به دلیل عدم تعادل بین قوای سه گانه تضعیف شده است.

در ادامه این دستورالعمل ادعا شده است، رژیم صهیونیستی باید کاملا دموکراتیک باقی بماند، همچنان حقوق همه افراد را حفظ خواهد کرد و هرگز طبق قوانین یهود عمل نمی کند و دادگاه ها نیز به جای برتری یکی بر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور کابینه نتانیاهو به دیپلمات ها برای تبلیغ طرح «تغییرات قضایی»

دستور کابینه نتانیاهو به دیپلمات ها برای تبلیغ طرح «تغییرات قضایی»