مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 14:462023-07-24سياسي

اعلام جزییات مراسم تشییع و خاکسپاری شهید «اسمعیلی» در اصفهان


مسعود طُریفی رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با عرض تسلیت به مناسبت شهادت چهار نفر از مأموران غیور پلیس راه فراجا اظهار داشت: یکی از این شهدا شهید ستواندوم محمدرضا اسمعیلی اهل شهرستان ورزنه استان اصفهان بود که شهادت این همکار گرانقدر را به خانواده معظم وی تبریک و تسلیت عرض می کنیم.

وی افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته فردا شب پیکر مطهر این شهید والامقام به اصفهان منتقل و مراسم وداع عمومی بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه روستای اُشکهران شهر ورزنه برگزار خواهد شد.

طریفی بیان کرد: ساعت 6 تا 7 صبح روز چهارشنبه چهارم مرداد ماه مراسم وداع همکاران با پیکر شهید در ستاد یگان تکاوری شهر ورزنه برگزار و سپس در ساعت 8 صبح از میدان معلم شهر ورزنه تشییع و پس از آن در زادگاهش روستای اُشکهران به خاک سپرده می شود.

رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با دعوت از عموم مردم برای شرکت در مراسم وداع، تشییع و خاکسپاری این شهید گرانقدر گفت: شهادت شهدای اخیر فراجا در حادثه تروریستی صورت گرفته یک بار دیگر مظلومیت نیروهای پلیس و مدافعان امنیت مردم را به اثبات رساند و مُهر تاییدی بود بر گفته سردار دل ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که گفت ما ملت شهادتیم و چه سعادتی نصیب این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات مراسم تشییع و خاکسپاری شهید «اسمعیلی» در اصفهان

اعلام جزییات مراسم تشییع و خاکسپاری شهید «اسمعیلی» در اصفهان