مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 13:202023-08-08سياسي

پیاده روی جاماندگان اربعین از قرچک تا حرم عبدالعظیم برگزار می شود


فرماندار قرچک با اشاره به اینکه مراسم اربعین بهترین فرصت برای تبلیغ اسلام و نمایش شعور حسینی است، از برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین از قرچک تا حرم عبدالعظیم حسنی(ع) خبر داد.

- قرچک- فرماندار قرچک با اشاره به اینکه مراسم اربعین بهترین فرصت برای تبلیغ اسلام و نمایش شعور حسینی است، از برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین از قرچک تا حرم عبدالعظیم حسنی(ع) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا فاتحی نژاد پیش از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد اربعین قرچک که با محوریت برنامه ریزی و هماهنگی ویژه ایام اربعین حسینی برگزار شد، ضمن تأکید بر اهمیت اربعین به عنوان بزرگترین اجتماع مسلمین جهان گفت: مراسم باشکوه اربعین حسینی بهترین فرصت برای تبلیغ اسلام و نمایش شور و شعور حسینی است.

وی با بیان اینکه خدمت در مواکب اربعین حسینی یک نعمت بزرگ است افزود: خدمت به عاشقان خاندان عصمت و طهارت و زائرین اباعبدالله (ع) توفیقی الهی ست که باید به بهترین نحو ممکن صورت پذیرد.

فرماندار قرچک در پایان با اشاره به جاماندگان اربعین اظهار کرد: امسال نیز با اهتمام، تعامل و هماهنگی تمامی ادارات و نهادهای شهرستان، مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین از قرچک تا حرم عبدالعظیم حسنی (ع) باشکوه تر از سال های قبل انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی جاماندگان اربعین از قرچک تا حرم عبدالعظیم برگزار می شود

پیاده روی جاماندگان اربعین از قرچک تا حرم عبدالعظیم برگزار می شود