مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 21:452023-08-12سياسي

22 شهر و شهرستان استان تهران در حریم پایتخت قرار دارد


معاون عمرانی استاندار تهران با اشاره به اینکه22 شهر و شهرستان استان تهران در حریم پایتخت وجود دارد گفت: استانداری تهران با برگزاری جلسات و پیگیری موضوع درصدد رفع و رجوع این مشکل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، میر محمدغراوی ظهر شنبه در نشست صمیمی علیرضا فخاری، استاندار تهران با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه یک سری تداخلاتی در حریم شهر تهران با حریم و محدوده های شهرهای همجوار وجود دارد اظهار داشت: متأسفانه این مشکلات تاکنون رفع و رجوع نشده و این اختلافات سبب شده بر اساس قانون و اختلافی که هر شهرداری در حوزه حریم خود دارد، ایفای وظیفه کند.

غراوی با بیان اینکه در برخی موارد شهرداری های مناطق تهران آن مناطق را حریم شهر تهران قلمداد می کنند و در برخی نقاط هم به واسطه اینکه شهر جدید شکل گرفته مثل بهارستان، چهاردانگه و قیامدشت هر کدام دارای محدوده و حریم خاص خودشان هستند گفت: به استناد ماده 55 قانون، شهرداری ها در محدوده و حریم خودشان مکلف به صدور پروانه ساختمانی و مقررات و قوانین خودشان می باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران بیان داشت: چون این اختلافات رفع نشده و از زمان تصویب طرح جامع شهر تهران در سال 1386 و ابلاغ آن متأسفانه 22 شهر و شهرستان در حریم شهر تهران واقع شده و این حریم به دلیل اینکه با قانون تعاریف محدوده حر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 شهر و شهرستان استان تهران در حریم پایتخت قرار دارد

22 شهر و شهرستان استان تهران در حریم پایتخت قرار دارد