مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 17:502023-08-17سياسي

آزادگان اسطوره های صبر و پایداری هستند


فرماندار دیلم با بیان اینکه آزادگان اسطوره های صبر، مقاومت و پایداری هستند، گفت: باید نسل های امروز را با فداکاری های رزمندگان، شهدا، - ایثارگران و آزادگان آشنا کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اسدی ظهر پنج شنبه در آیین تجلیل از آزادگان و ایثارگران شهرستان دیلم ضمن تبریک 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی و تسلیت به مناسبت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان (ع) افزود: آزادگان در جریان جنگ تحمیلی در زندان های رژیم بعثی با مقاومت در زیر شکنجه های روحی و جسمی اقتدار خود را ثابت کردند و تعداد زیادی از این عزیزان در دوران هشت سال دفاع مقدس به سبب شکنجه های فراوان به مقام شامخ شهادت نائل شدند.

فرماندار دیلم با بیان اینکه انسان بدون ایمان قوی نمی تواند آن شرایط سخت را تحمل کند، بیان کرد: بازگشت آزادگان به میهن اسلامی یکی از روزهای به یادماندنی برای کشور بود و هنوز هم وقتی به بیان خاطرات این روزها پرداخته می شود، شور و شوق در چشم های همگان موج می زند.

اسدی با اشاره به اینکه امروز کتاب های زیادی پیرامون رشادت های اسطوره های صبر، ایثار و شهادت به چاپ رسیده است، خاطرنشان کرد: امروز باید با استفاده از این کتب در جهت ترویج ارزش های ایثار و شهادت در بین نسل های امروزی، آنها را با فداکاری ها و از خودگذشتگی های رزمندگان، شهدا،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادگان اسطوره های صبر و پایداری هستند

آزادگان اسطوره های صبر و پایداری هستند