مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 15:452023-08-01اقتصادي

نقش صرافان متخلف در التهاب بازار ارز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، قاسم کریمی، عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران در خصوص نقش صرافی های غیرمجاز و متخلف در بحران های ارزی گفت: -  عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: صرافی های غیرمجاز و متخلف یکی از عوامل اصلی افزایش بی رویه قیمت ارز و التهاب بازار هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، قاسم کریمی، عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران در خصوص نقش صرافی های غیرمجاز و متخلف در بحران های ارزی گفت: صرافی های غیرمجاز و متخلف یکی از دلایل اصلی افزایش بی رویه قیمت و بر هم خوردن ثبات بازار ارز هستند.

به طور کلی این صرافی های متخلف با کسب وکار غیرمجاز خود باعث اختلال در اقتصاد و همچنین افزایش قیمت، عدم توزیع صحیح و همچنین گریز و فرار از قانون می شوند و مشکل و موانع بسیاری را ایجاد می کنند.

وی افزود: صرافی های مجاز، عملکرد و وظیفه مشخصی در بازار دارند و امور مربوط به سامانه نیما و تأمین ارز صادرات و واردات کالا را پوشش می دهند، اما وقتی پای تأمین ارز برای سفرهای خارجی مثل هزینه های دانشجویی و درمانی و همچنین فعالیت تجار و بازرگانان پیش کشیده می شود، باید منتظر نقش آفرینی صرافی های غیرمجاز و متخلف هم باشیم، البته وابستگی برخی افراد به صرافی های متخلف، دلالان و صرافی های مذکور را توانمندتر ساخته است و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش صرافان متخلف در التهاب بازار ارز

نقش صرافان متخلف در التهاب بازار ارز