مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 12:552023-07-23ورزشي

اطلاعاتی از کاروان ورزش ایران در سی و یکمین دوره یونیورسیاد


کاروان اعزامی ایران به یونیورسیاد دانشجویان جهان 2023 چین با نام «علمداران» راهی سی و یکمین دوره بازیهای دانشجویان جهان در چنگدو چین خواهد شد.

- کاروان اعزامی ایران به یونیورسیاد دانشجویان جهان 2023 چین با نام علمداران راهی سی و یکمین دوره بازیهای دانشجویان جهان در چنگدو چین خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازلغو شد و با انصراف روسیه از برگزاری این رویداد در سال 2023، چنگدو که برای برگزاری بازیهای سال 2021 آماده بود مجدداً به عنوان میزبان مسئولیت برگزاری این رقابت ها را برعهده گرفت.

کاروان دانشجویان کشورمان در 11 رشته ورزشی و به دلیل تقارن با ایام محرم با نام علمداران در این رقابت ها حاضر خواهد شد.

به همین منظور مراسم بدرقه کاروان اعزامی به سی ویکمین دوره مسابقات دانشجویان جهان در چنگدوی چین، با حضور دکتر محمد علی زلفی گل وزیر علوم، سفیر چین در ایران و مسئولان دانشگاهی و رؤسای فدراسیون های ورزشی و همین طور اعضای تیم های شرکت کننده عصر شنبه 31 تیر در سالن شهید مطهری دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

در ابتدای این آیین هادی بشیریان رییس فدراسیون ورزش های دانشجویی با بیان اینکه نام کاروان اعزامی به سی ویکمین دوره یونیورسیاد دانشجویی علمداران خواهد بود گفت: این یونیورسیاد پانزدهمین دوره یونیورسیاد جهانی دانشجویان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعاتی از کاروان ورزش ایران در سی و یکمین دوره یونیورسیاد

اطلاعاتی از کاروان ورزش ایران در سی و یکمین دوره یونیورسیاد