مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 14:042023-08-15بين الملل

نویسنده سوری: نظامیان آمریکایی در خطرند؛ سوریه جای گردش نیست


یک نویسنده سوری با توصیف وضعیت کنونی حاکم بر سوریه و تحرکات مشکوک آمریکا در این کشور، به کاخ سفید درباره عبور از خطوط قرمز دولت و مردم سوریه و خطری که آمریکایی ها را تهدید می کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ایالات متحده آمریکا این روزها از همه طرف با هدف بی ثبات کردن سوریه و منطقه و ممانعت از هرگونه تلاش برای پایان دادن به تجاوزات و محاصره این کشور، در حال حرکت است.

  در همین راستا نیز، منابع روسی، یکشنبه پیش گزارش دادند که آمریکا با حمایت تازه از عناصر تروریستی داعش، آن ها را در بخش هایی از شرق و شمال-جنوب شرق سوریه دوباره فعال کرده است و راز فعال شدن مجدد تروریست های داعش بعد از چهار ماه، همین حمایت آمریکاست.

تروریست هایی که به طور فشرده در حال برنامه ریزی و اجرای حملات تروریستی علیه ارتش و نیروهای متحد با دمشق در شرق سوریه هستند.

  همزمان با این تشدید حملات داعش و تحرکات مشکوک آمریکا در سوریه از جمله تقویت پایگاه های غیرقانونی خود در منطقه الجزیره و ورود بیش از 30 کامیون و ماشین سنگین حامل سیمان و مواد لجستیکی از طریق گذرگاه غیرقانونی الولید به سوریه، طی چند روز اخیر، بارها پایگاه های آمریکایی در شرق سوریه هدف حمله قرار گرفت و عملیات های مقاومت مردمی علیه اشغالگران آمریکایی همچنان و به صورت پیوسته در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نویسنده سوری: نظامیان آمریکایی در خطرند؛ سوریه جای گردش نیست

نویسنده سوری: نظامیان آمریکایی در خطرند؛ سوریه جای گردش نیست