مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 13:152023-08-20سياسي

حضرت محمدباقر (ع) احیاگر اسلام ناب محمدی و پیام آور معرفت بود


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت:حضرت امام محمدباقر (ع) در عصر حاکمیت جور و تشتت اندیشه های دینی امت اسلام، تولد یافت تا پیام آور معرفت و احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) باشد.

- اردبیل- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت:حضرت امام محمدباقر (ع) در عصر حاکمیت جور و تشتت اندیشه های دینی امت اسلام، تولد یافت تا پیام آور معرفت و احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) باشد.

حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در گفت وگو با خبرنگار مهر ضمن گرامیداشت سالروز ولادت حضرت امام محمد باقر (ع)، از آن حضرت به عنوان شکافنده دشواری های دانش و گشاینده پیچیدگی های معرفت یاد کرد و اظهار کرد: حضرت امام محمدباقر (ع) در عصر حاکمیت جور و تشتت اندیشه های دینی امت اسلام، تولد یافت تا پیام آور معرفت و احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) باشد.

وی دوران امامت امام محمد باقر (ع) را اوج ستم ها عنوان کرد و گفت: در این مدت ظلم و جور امویان و استفاده ناروای آن ها از بیت المال مسلمانان مصادف شد، شدت اختناق و بیداد چنان بود که خلفا آشکارا به دشمنی با آل محمد (ص) می پرداختند و نام آنان را از دیوان بیت المال حذف می کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به پایه ریزی دانشگاه علوم اسلامی و تشیع در دوران امامت امام محمدباقر (ع) اشاره کرد و ادامه داد: دانش آن حضرت و تربیت شاگردانی گران بها جهت تب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت محمدباقر (ع) احیاگر اسلام ناب محمدی و پیام آور معرفت بود

حضرت محمدباقر (ع) احیاگر اسلام ناب محمدی و پیام آور معرفت بود