مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 15:552023-07-25اقتصادي

صدور 99 هزار برگ بارنامه طی 4 ماهه امسال در اردبیل


خلخال_ معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: 99 هزار و 289 برگ بارنامه در استان اردبیل طی 4 ماهه اخیر صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا شیرین زاده بعد از ظهر سه شنبه در بازدید از شرکت حمل و نقل کالای شهرستان خلخال اظهار کرد: 99 هزار و 289 برگ بارنامه در استان اردبیل طی 4 ماهه اخیر صادر شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 4 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: عمده کالاهای جابه جا شده سیمان فله و کیسه ای، مصالح ساختمانی، آب معدنی، هندوانه، سیر و شمش آهن بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل خاطرنشان کرد: در 4 ماهه گذشته بیشترین کالا از شهرستان اردبیل، پارس آباد، نمین، بیله سوار، مشگین شهر، گرمی، خلخال و اصلاندوز جابه جا شده است.

شیرین زاده با اشاره به جابه جایی یک میلیون و 400 هزار تن کالا از استان اردبیل گفت: این مقدار کالا در 4 ماهه سال جاری جابجا شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 5 درصد افزایش داشته است.

وی افزایش 110 درصدی جابجایی کالا را در شهرستان خلخال یادآور شد و گفت: در 4 ماهه گذشته 102 هزار و 137 تن کالا از این شهرستان به مقاصد مختلف جابه جا شده در حالی که در مدت مشابه سال قبل 48 هزار و627 تن بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 99 هزار برگ بارنامه طی 4 ماهه امسال در اردبیل

صدور 99 هزار برگ بارنامه طی 4 ماهه امسال در اردبیل