مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 17:202023-08-16اقتصادي

بلیت اربعین در فرودگاه اصفهان عرضه نمی شود


مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان گفت: امسال فروش بلیت در ایام اربعین صرفا از طریق دفاتر خدمات مسافری و آژانس های هواپیمایی است و هیچ گونه بلیتی به مقصد عتبات در فرودگاه عرضه نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ابوذر ضیایی در جلسه کمیته تسهیلات فرودگاهی که با محوریت پروازهای اربعین برگزار شد، با بیان اینکه فرودگاه اصفهان آماده میزبانی از زائران اربعین حسینی است، اظهار داشت: با توجه به افزایش روزانه ثبت نام زائران عتبات در سامانه سماح و پیش بینی افزایش تعداد زائران اعزامی از فرودگاه اصفهان نسبت به سال گذشته، از چندی پیش تا کنون در حال هماهنگی و برنامه ریزی جهت افزایش پروازهای عتبات در ایام اربعین هستیم.

وی با تأکید بر تکریم زائران حضرت سیدالشهدا (ع) در فرودگاه شهید بهشتی افزود: با توجه به اینکه امسال فروش بلیت در ایام اربعین صرفاً از طریق دفاتر خدمات مسافری و آژانس های هواپیمایی صورت می گیرد، هیچ گونه بلیتی به مقصد عتبات در فرودگاه عرضه نخواهد شد.

مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان با بیان اینکه باید هماهنگی و هم افزایی بیشتری بین ارگان های درگیر در پروازهای اربعین رخ دهد تا زائران کمترین ایستایی را در فرودگاه داشته باشند، گفت: حضور به موقع و همچنین افزایش نیرو دراین نهادها نقش به سزایی در رسیدن به این هدف خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلیت اربعین در فرودگاه اصفهان عرضه نمی شود

بلیت اربعین در فرودگاه اصفهان عرضه نمی شود