مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 07:552023-08-19پزشكي

ویزیت روزانه2 هزار نفر در کلینیک های دولتی جهرم


روزانه بالغ بر دو هزار نفر در کلینیک های جهرم تحت ویزیت پزشکان قرار می گیرند که این تعداد ویزیت به غیر از شیراز در هیچکدام از شهرها اتفاق نمی افتد.

- محمد رحمانیان در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد راه اندازی دستگاه جدید سنگ شکن برون اندامی در مراکز درمانی جهرم گفت: همیشه هدف و نیت ما این بوده که سرویس سنگ شکن با تعرفه دولتی به مردم ارائه خدمت کند چنانچه این دستگاه سال ها با همین رویه در بیمارستان پیمانیه در اختیار مردم قرار داشت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: امروز نیز دستگاه دیگری توسط یک خیر نیکوکار خریداری و به دانشگاه اهدا شده که بزودی در بیمارستان سید الشهدا جهرم نصب و راه اندازی خواهد شد.

به گفته وی در حال حاضر روزانه بالغ بر دو هزار نفر در کلینیک های امام رضا (ع) و هنری جهرم تحت ویزیت پزشکان قرار می گیرند که این تعداد ویزیت به غیر از شیراز در هیچکدام از شهرهای دیگر استان اتفاق نمی افتد.

رحمانیان در همین زمینه به مشکل نوبت دهی کلینیک ها اشاره کرد و اظهارداشت: خود ما کاملاً اذعان داریم که در یک برهه زمانی خاص، سامانه نوبت دهی دچار مشکلاتی شد که برای رفع آن مجبور به جایگزین کردن سامانه جدید شدیم تا بتوانیم ضعف هایی که در سیستم نوبت گیری قبل وجود داشت را برطرف کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویزیت روزانه2 هزار نفر در کلینیک های دولتی جهرم

ویزیت روزانه2 هزار نفر در کلینیک های دولتی جهرم