مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 14:252023-07-28سياسي

عاشورا درس عفت و حجاب را به خانواده ها آموزش می دهد


عاشورا درس عفت و حجاب را به خانواده هاآموزش می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب در خطبه های این هفته نماز جمعه سلطانیه ضمن تسلیت به مناسبت عاشورای حسینی، گفت: تقارن پنجم مردادماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با روز جمعه و روز عاشورا است و روز جمعه و روز عاشورا، روز ظهور مهدی موعود، امام زمان (عج) است.

وی با بیان اینکه روز عاشورا، روز مصیبت و عزای همه عوالم بوده و شهادت امام حسین (ع) مصیبت بزرگی است اما صرف گریه کافی نیست، افزود: تحول، تحرک و آشنایی با معارف عاشورا لازمه مجالس عزاداری است.

خطیب نماز جمعه سلطانیه با اشاره به معارف محرم و عاشورا، نماز اول وقت و اهمیت به نماز را از معارف محرم و عاشورا دانست و تصریح کرد: امام حسین علیه السلام نماز را در روز عاشورا و در وسط جنگ اقامه کردند تا ما توجه کنیم نماز اوجب واجبات است.

وی از غیرت به عنوان یکی دیگر از معارف عاشورا یاد کرد و با بیان اینکه غیرت از صفات خداوند بود و خدا غیور است، امام حسین (ع) نیز نسبت به پاسداری از دین و ارزش ها و نیز نسبت به ناموس خود غیرت داشتند، ادامه داد: هر کس مدافع ارزش ها باشد و با گناه، فساد و انحرافات مقابله کند و نسبت به خانواده و ناموس خود و پوشش و حجاب او بی تفاوت نباشد، شیعه واقعی امام حسین علیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاشورا درس عفت و حجاب را به خانواده ها آموزش می دهد

عاشورا درس عفت و حجاب را به خانواده ها آموزش می دهد