مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 10:002023-08-21فرهنگي

ویژه برنامه های روز جهانی مسجد در هرمزگان اعلام شد


سرپرست ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان ویژه برنامه های روز جهانی مسجد در هرمزگان را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازطی مصوبه شماره 302 به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ماموریت داد تا برای جذب نوجوانان و جوانان به مساجد و واکسینه کردن آنها در برابر توطئه های دشمن، کانون های فرهنگی هنری را در مساجد کشور راه اندازی کند.

خواجه یی با اشاره به تاسیس یکهزار و 63 کانون فرهنگی هنری با مجوز رسمی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور در استان هرمزگان، اضافه کرد: بیش از 70 درصد از این کانون ها در مناطق روستایی استان در حال ارائه خدمات فرهنگی، هنری، آموزشی به جامعه هدف هستند.

وی در ادامه به شاخص ترین برنامه های امسال کانون های مساجد هرمزگان اشاره کرد و گفت: برگزاری مدرسه تئاتر شبستان به منظور تقویت هنر نمایش در مساجد با حضور بیش از 100 نفر از هنرمندان مسجدی استان و با حضور چهره های نام آشنای تئاتر و سینمای کشور همچون سیروس کهوری نژاد، فرهاد بشارتی، سید حسین فدایی حسین، حسین عالم بخش، آرزو افشار و مریم کاظمی در بندرعباس یکی از این برنامه هاست.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان از اجرای طرح تابستانه غنی سازی اوقات فراغت با عنوان مسجد کانون نشاط به عنوان یکی دیگر از برنامه های شاخص کانون ها یاد کرد و افزود: این طرح از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های روز جهانی مسجد در هرمزگان اعلام شد

ویژه برنامه های روز جهانی مسجد در هرمزگان اعلام شد