مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-14سياسي

بسیج جامعه زنان در پرورش نیروی تراز انقلاب اثرگذار است


فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: بسیج جامعه زنان در کادرسازی، نخبه پروری و پرورش نیروهای تراز انقلاب در قشر بانوان جامعه نقش بسیار مهم و اثرگذاری دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سردار محمدرضا مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در دیدار با فاطمه بصیر پور مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان بر توانمندسازی بانوان در تمام عرصه های جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: بسیج جامعه زنان در کادرسازی، نخبه پروری و پرورش نیروهای تراز انقلاب در قشر بانوان جامعه نقش بسیار مهم و اثرگذاری دارد.

وی به تحلیل تهدیدات، آسیب ها و فرصت ها پرداخت و بیان کرد: با احصاء دقیق مسائل می توان آسیب ها را تبدیل به فرصت کرد و از فرصت ها برای اعتلای برنامه ها و پیشبرد اهداف بهره برد.

سردار مهدوی بیان کرد: اگر مسائل و موضوعات به ظاهر کوچک شناسایی، ریشه یابی و رفع نشود قطعا در آینده جامعه را دچار بحران خواهد کرد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی برتوجه ویژه به کارکرد میدانی گردان های کوثر تاکید کرد و گفت: نیاز است گردان های رزمی خواهران بیش از پیش با آموزش و برنامه های منسجم تقویت شود.

وی گفت: انعکاس عملکردها و فعالیت های بسیج به ویژه بسیج جامعه زنان با استفاده از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی مهم و مورد توجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج جامعه زنان در پرورش نیروی تراز انقلاب اثرگذار است

بسیج جامعه زنان در پرورش نیروی تراز انقلاب اثرگذار است