مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 13:252023-08-07فرهنگي

«سینمای جوان» پای کار «فیلم اقوام» آمد/ حمایت در پیچینگ و تولید


مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران در دیدار با دبیر نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی، حمایت انجمن از این رویداد را در راستای برگزاری پیچینگ و تولید تعدادی فیلم کوتاه اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی؛ کمال تبریزی دبیر و مهدی حیدری رییس نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی با مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران دیدار کردند.

در ابتدای این جلسه آذرپندار با اشاره به اینکه شهر تبریز ظرفیت ها و استعدادهای درخوری در حوزه فیلمسازی دارد، بیان کرد: تبریز فیلمسازان خیلی خوبی دارد که همواره فیلم های خاص خود را ساخته و آثارشان جامعه سینمایی را تحت تاثیر قرار داده است.

نکته جالب اینجاست که آثار سینماگران این شهر غالباً از جریان مرسوم سینمای اجتماعی فاصله داشته اند و در ژانرهای فانتزی، وحشت، رازآلود و… به ویژه در حوزه فیلم کوتاه تولید شده اند.

وی افزود: سینمای کوتاه تبریز همچنین در حوزه فیلم تجربی نیز شاخص بوده، در سینمای بلند نیز چند سالی است که پیوسته از تبریز فیلم های سینمایی مختلفی به جشنواره فیلم فجر راه یافته اند و پوست ، آتابای ، موقعیت مهدی ، در آغوش درخت از جمله آن ها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سینمای جوان» پای کار «فیلم اقوام» آمد/ حمایت در پیچینگ و تولید

«سینمای جوان» پای کار «فیلم اقوام» آمد/ حمایت در پیچینگ و تولید