مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 11:452023-08-10اقتصادي

2500 نفر در تیران واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن هستند


2 هزار و 500 نفر از شهروندان تیران و کرون از طریق سامانه راه و شهرسازی ثبت نام کرده و واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی محمدی کیا صبح پنجشنبه در بازدید از پروژه های مسکن ملی شهرستان تیران و کرون در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی 2 سال اخیر در راستای تأمین زمین برای متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در سه شهر تیران، رضوان شهر و عسگران اقدام شد.

وی از الحاق 37 هکتار زمین جدید به محدوده شهرستان تیران خبر داد و افزود: به دنبال سفر استاندار اصفهان به رضوان شهر و ابلاغ طرح تفصیلی تأمین زمین در حوزه رضوان شهر صورت گرفت.

فرماندار تیران و کرون ادامه داد: برای تأمین زمین در شهر عسگران نیز تفاهم نامه ای بین شهرداری و اداره راه و شهرسازی انجام شده است و 13 هکتار زمین نیز برای احداث طرح نهضت ملی مسکن در این شهر پیش بینی شده است.

وی با اعلام اینکه در شهر تیران 660 واحد به صورت برون ساخت پیش بینی شده است که با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تیران و راه و شهرسازی انجام می گیرد، ادامه داد: همچنین برای اقشار خاص مثل فرهنگیان نیز مجموعه 100 واحدی و 185 واحدی ساخته شده است که به مرحله اسکلت و تیغه چینی رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2500 نفر در تیران واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن هستند

2500 نفر در تیران واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن هستند