مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 13:002023-08-21اقتصادي

کی دبلیو سی ایران؛ میزبان علاقه مندان در نمایشگاه صنعت ساختمان


شرکت کی دبلیو سی با بیش از 20 سال سابقه فعالیت در تولید شیرآلات ساختمانی و بهداشتی، با تمام قوا در نمایشگاه صنعت ساختمان حاضر شد و محصولات خود را به عنوان یک برند خاص عرضه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، در چند روز اخیر، شاهد یکی از مهمترین رویدادها در صنعت ساختمان بودیم.

برگزاری بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان در روزهای دوازدهم تا پانزدهم مرداد ماه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران، سبب شد تا کی دبلیو سی ایران به عنوان یکی از برترین برندهای شیرآلات در ایران، میزبان هزاران نفر از علاقه مندان به حوزه صنعت ساختمان باشد و از جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود رونمایی کند.

حضور قدرتمند در نمایشگاه صنعت ساختمان شرکت کی دبلیو سی که بیش از 20 سال سابقه ی فعالیت در زمینه تولید شیرآلات ساختمانی و بهداشتی دارد، با تمام قوا در این رویداد عظیم حاضر شد و محصولات خود را به عنوان یک برند خاص و منحصربفرد به همگان عرضه کرد.

غرفه برند کی دبلیو سی در این نمایشگاه با مساحت حدود 400 متر مربع، از بزرگترین و چشمگیرترین غرفه ها در این رویداد مهم بود.

غرفه با مساحت بالا، این امکان را برای کی دبلیو سی فراهم آورد تا به صورت جامع و جذاب، محصولات متنوع خود را به نمایش بگذارد و بازدیدکنندگان را به تجربه ای تکرارنشدنی از دنیای خودکفایی در صنعت شیرآلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کی دبلیو سی ایران؛ میزبان علاقه مندان در نمایشگاه صنعت ساختمان

کی دبلیو سی ایران؛ میزبان علاقه مندان در نمایشگاه صنعت ساختمان