مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 17:352023-08-19سياسي

ناامید کردن مردم، خیانت است/ افتتاح 26 پروژه هفته دولت در لنگرود


فرماندار لنگرود، از افتتاح 26 پروژه عمرانی همزمان با هفته دولت در شهرستان لنگرود خبر داد و خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه ها عملکرد دو ساله خود را ارائه دهند.

- ایسنا/گیلان فرماندار لنگرود، از افتتاح 26 پروژه عمرانی همزمان با هفته دولت در شهرستان لنگرود خبر داد و خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه ها عملکرد دو ساله خود را ارائه دهند.

محمدرضا جلالی امروز 28 مرداد در جلسه هماهنگی هفته دولت شهرستان لنگرود، به دیدار اخیر رهبر انقلاب با فرماندهان سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: طبق بیانات رهبری، ناامید کردن مردم، خیانت است.

وی با بیان اینکه تا رسیدن به قله تعالی و پیشرفت نظام اسلامی فاصله زیادی نداریم، افزود: باید چالش های درونی و بیرونی را مدیریت کنیم و راه را تا رسیدن به مقصد ادامه دهیم.

فرماندار لنگرود با تاکید بر لزوم تلاش برای رفع چالش اقتصادی و تامین معیشت مردم، تصریح کرد: مردم ولی نعمت انقلاب هستند و باید آنان را در صحنه نگه داریم.

جلالی، هفته دولت امسال را مانند هفته دولت سال گذشته همراه با افتتاح پروژه های خوب و عام المنفعه دانست و یادآور شد: با تلاش دستگاه های اجرایی شهرستان، 138 میلیارد تومان پروژه در دست افتتاح داریم.

وی از افتتاح 26 پروژه عمرانی همزمان با هفته دولت در شهرستان لنگرود خبر داد و خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه ها عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناامید کردن مردم، خیانت است/ افتتاح 26 پروژه هفته دولت در لنگرود

ناامید کردن مردم، خیانت است/ افتتاح 26 پروژه هفته دولت در لنگرود