مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 15:152023-07-24بين الملل

کاهش تأثیر تحریم های دارویی علیه ایران را پیگیری می کنیم


رییس دفتر منطقه ای خاورمیانه و شمال آفریقای فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر گفت:کاهش تأثیر تحریم های دارویی علیه ایران را پیگیری می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رییس دفتر منطقه ای خاورمیانه و شمال آفریقای فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر در حاشیه اجلاس کمیته اسلامی هلال بین الملل در جده، در دیدار با دبیرکل و معاون امور بین الملل هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از تلاش های این فدراسیون جهانی برای کاهش اثر تحریم ها در زمینه دارویی و درمانی و همچنین اقدامات بشردوستانه ایران در چارچوب نهضت صلیب سرخ خبر داد.

حسام الشرقاوی امروز در شهر جده عربستان سعودی و در حاشیه اجلاس کمیته اسلامی هلال بین الملل با یعقوب سلیمانی دبیرکل و راضیه عالیشوندی معاون امور بین الملل و حقوق بشردوستانه هلال احمر جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد و از تلاش های خود و همکارانش در فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر برای کم اثر کردن تحریم ها علیه ایران در زمینه اقدامات و کمک های بشردوستانه خبر داد.

الشرقاوی هلال احمر ایران را الگوی موفقی برای دیگر جمعیت های ملی عضو نهضت جهانی صلیب سرخ و هلال احمر دانست و گفت: در 2 سال گذشته سفرهایی به ایران داشته ام و از نزدیک توان بالای عملیاتی و جمعیت کثیر داوطلبی در ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تأثیر تحریم های دارویی علیه ایران را پیگیری می کنیم

کاهش تأثیر تحریم های دارویی علیه ایران را پیگیری می کنیم