مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 20:302023-08-22سياسي

کمبود نیروی انسانی از چالش های مهم دانشگاه فرهنگیان است


مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی گفت: دانشگاه فرهنگیان به لحاظ نیروی انسانی با مشکل مواجه است و مهم ترین دغدغه ما در حال حاضر احداث مجتمع جامع پردیس دانشگاه است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی گفت: دانشگاه فرهنگیان به لحاظ نیروی انسانی با مشکل مواجه است و مهم ترین دغدغه ما در حال حاضر احداث مجتمع جامع پردیس دانشگاه است.

حجت الاسلام محمدجواد اکبری مطلق، امروز، سه شنبه 31 مرداد در نشستی خبری با اشاره به پروژه احداث پردیس خواهران و برادران دانشگاه فرهنگیان در زمینی به مساحت 10 هکتار اظهار کرد: سال گذشته این زمین بعد از چند سال وقفه به دلیل اختلافاتی که به لحاظ کاربری بین شهرداری و دانشگاه وجود داشت، واگذار شد.

در حال حاضر فنداسیون خوابگاه خواهران در این زمین ریخته شده و 50 درصد هم پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی مجموع پیشرفت طرح جامع پردیس دانشگاه را 30 درصد اعلام کرد و با بیان اینکه ساختمان آموزش هم در دست ساخت است، افزود: این پروژه شامل پردیس خواهران و برادران، سلف و مسجد به صورت مشترک است مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی بیان کرد: اعتبار مورد نیاز پروژه بر اساس برآورد چند سال قبل 300 میلیارد تومان است و تاخیر در ساخت به ضرر دانشگاه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود نیروی انسانی از چالش های مهم دانشگاه فرهنگیان است

کمبود نیروی انسانی از چالش های مهم دانشگاه فرهنگیان است