مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 15:452023-08-13بين الملل

شباهت ارتش رژیم موقت با آلمان نازی از زبان ژنرال بازنشسته موساد


معاون سابق رییس موساد و افسر عالی رتبه صهیونیست، با اعتراف به ارتکاب جنایات جنگی ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری، اذعان داشت که عملکرد این ارتش یادآور آلمان نازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عمیرام لوین افسر ارشد بازنشسته نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی و معاون سابق رییس موساد،  امروز (یکشنبه، 13 آگوست)، تصریح کرد: ارتش اسراییل مانند دوران آلمان نازی، مرتکب جنایات جنگی در کرانه باختری می شود و نظام آپارتاید را در آن اجرا می کند .

  وی در گفت وگو با تلویزیون رژیم صهیونیستی (کان)، تصریح کرد: ارتش اسراییل با تحولات عمیقی که یادآور تحولات آلمان نازی است، شریک جنایات جنگی شد .

به نوشته وبگاه عرب 48 ؛ اگرچه ارتش رژیم صهیونیستی همواره مرتکب جنایات جنگی شده، اما منظور لوین از این امر افزایش تعداد شهرک نشینان در ارتش اسراییل و تبدیل شدن رهبران آن ها به وزرای کلیدی در کابینه فعلی است.

این ژنرال بازنشسته رژیم صهیونیستی که زمانی از فرماندهان منطقه شمالی فلسطین اشغالی محسوب می شد، می گوید: اگر در اطراف الخلیل قدم بزنید، خیابان هایی را خواهید دید که عرب ها نمی توانند در آن قدم بزنند.

این دردناک است و خوشایند نیست، اما این واقعیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شباهت ارتش رژیم موقت با آلمان نازی از زبان ژنرال بازنشسته موساد

شباهت ارتش رژیم موقت با آلمان نازی از زبان ژنرال بازنشسته موساد